Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


dissabte, 13 d’octubre de 2012

TARTA DE BOLQUERS- TARTA DE PAÑALES

Uffff..... quans dies sense ensenyar-vos res de nou . Ja veieu que no sòc molt treballadora i a més els projectes que tinc entre mans sòn una mica laboriosos i si aixó li sumen que tinc menys temps per fer manualitats, el resultat es que ................no s'acaben mai.
Avui un ensenyo la tarta de bolquers que vaig fer ahir. Ja sé que ni ha un munt de fetes; però es la meva primera i hem fa ilusió ensenyar-vos-la. Poc a comentar, un paquet de bolquers; una safata amb blonda , cintes per unir el bolquers , uns cartells donant la benvinguda al nadó i unes agulles de estendre roba amb adornos infantils per sujectar el cartells a la cinta. Tot aixó ben emblicat amb celofan i ja tenim la tarta feta i llesta per regalar. 
Ufffffffffffff ..........cuantos dias sin publicar nada. Como veis soy muy poco trabajadora Y si a esto le unimos que los proyectos que tengo empezados son un poco laboriosos y que tengo menos tiempo para dedicar a las manualidades el resultado es que ..............no se terminan nunca. 
Hoy os enseño esta tarta de pañales que hice ayer. Ya se que hay muchas de hechas; pero para mi es la primera y me hace ilusión enseñarla. No hay mucho que explicar , 1 paquetes de pañales; bandeja y blonda, cinta para sujetar los pañales, un par de carteles dando la bienvenida al recien nacido y unas agujas de tender ropa con adornos de bebe para sujetar los carteles a la cinta. Todo esto bien envuelto en un celofan y ya tenemos nuestra tarta hecha y lista para regalar.