Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


diumenge, 10 de juliol del 2011

BOLSSET BLANC NEGRE

Com ja he comentat diverses vegades, m'agrada molt anar a caminar, fer la volta a l'estany o simplement fer rutes a peu. A l'estiu la veritat es que la falta de butxaques es un problema, on posar les claus del cotxe, els mocadors i els diners per l'esmorzar. Ja feia temps que tenia pendent de fer-me un bolsset on poder-ho  portar tot.
Aixi, que mentres feia el coxi, vaig agafar el calaix on hi tinc els trossets de robes en blanc i negre i aqui teniu el resulstat. Vaig fer un CRAZY, i despres vaig atrevir-me a fer-li un alcolchat lliure a maquina, una de les meves asignatures pendents, però vaig pensar que algun treball habia de ser el conillet d'indies i que millor que un treball que fos per mi. haig de millorar molt, però el resultat hem va agradar.
La mida es ideal, no pesa i quan camines no molesta gens, també es útil quan vas a comprar així tens les mans lliures. 

11 comentaris:

  1. Hola Quima, este bolso te ha quedado precioso.
    chica FELICIDADES por ese primer premio muy merecido pues el cojín te ha quedado de lujo.
    BESOSSSSSSSSS''''''''''''''

    ResponElimina
  2. muy bonito el bolso,tiene una medida idonea para pasear,besos

    ResponElimina
  3. La bosseta t'ha quedat genial, no només per anar a caminar, amb els colors blanc i negre i un toc de vermell és preciós! Petons

    ResponElimina
  4. mira ella que apanyada , amb quatre bosins de roba quin bolso mes xulo s'ha fet. Estic fent un quilt amb blanc-negre i negre-blanc amb tocs de granatos com tu has fet.

    roser
    el sotaescala

    ResponElimina
  5. muy bonito quima....y las telas me suenan algunas jejeje disfruta de tus paseos y caminatas besos...soi susipatch no me deja ponerte con mi identidad

    ResponElimina
  6. Precioso Quima ,yo utilizo uno de ganchillo que me hizo mi suegra y es una comodidad asi pequeño.

    Este es precioso.Un besito y gracias por tu visita guapa....

    ResponElimina
  7. un bolso preciós , per lluir-lo a qualsavol lloc que vagis .

    Petons , Anna

    ResponElimina
  8. Jo Quima, pero que monísimo que es....me encanta... para cuando un pap???? siempre pidiendo ves??? ajajjajaajjajajajajajajajaja....
    Muuuuuuuuuuuuacks

    ResponElimina
  9. te quedo perfecta a mi me encanta
    y se ven tan util
    besos

    ResponElimina
  10. El bolso monisimooooooooooooooooooooooo bueno ya sabes que me pierden los bolsos jajajajaajja besitos guapa.

    ResponElimina
  11. Hola Quima que bello bolso, en verdad muy practico y lindo.
    saludos. Karina

    ResponElimina