Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


dissabte, 2 d’abril del 2011

REGALS-REGALOS

Aquesta entrada la tenia que haber fet ja fa uns quats dies, ja que el meu cumpleanys va ser el dia 16 de març, però per alguna raó o per altre no trobaba el temps. Com sabeu estic en un foro de manualitats  FACILISIMO, i allà hi he trobat molt bones amigues.Si es van proposar alegrar-me el dia , he de dir que ho van conseguir amb escreix. Ja que a més dels regals que hem varen fer la meva familia, aquest son els que hem varen arrivar desde diferents punts de la nostra geografia.  
 ---------------------------------------
Esta entrada la tenia que haber hecho hace ya unos dias, porque mi cumpleaños fue el 16 de marzo, pero por una raón o por otra nunca encontraba el momento. Como sabeis puluo por un foro de manualidades FACILISIMO, i allí he encontrado grandes amigas. Si se propusieron alegrarme el dia , lo consiguieron con creces y sino juzgad vosotras mismas. Aparte de los regalos de mi familia estosn son los que me llegaron desde diferentes puntos de nuestra geografia.
---------------------------------------------------------
REGALS DE L'ANNA - ZUERA-Saragossa
Una capsa preciosa, pintada i decorada amb la tecnica del decoupage, acompanyada d'aquesta tarjeta tan parisina.
------------------------------------
Una caja preciosa pintada i decorada con la tecnica del decoupage, acompñada de esta tarjeta tan parisina. 
-------------------------------------
REGALS DE LA YOLANDA -ZUERA - Saragossa

La yolanda a part de pintar molt i molt bè, ara també fa scrap i com podeu ver-ho li surt igual de bé. Aixi que tan la llibreta com el punt de llibre i la tarjeta, estan fets amb aquesta tècnica. També hem va fer arribar un pilo de troquels,Estampacions amb segells i papers diversos. Ella es la culpable de que jo també m'hi hagi aficionat.
----------------------------------------
La Yolanda aparte de pintar muy bien, también ha sucumbido al scrap, cosa que domina muy bien. Asi que la libreta, el marcapaginas i la tarjeta estan hechos con esta tecnica. También me envió troqueles, estampaciones en sellos y papeles diversos. Ella es la culpable de que yo tambien me haya aficionado. 
--------------------------------------
REGALS DE L'ALICIA - ORIHUELA - Castelló


A l'alicia li agrada molt cusir, cosa que ho fa molt bé i com veieu hem va fer aquesta nina TILDA per mi, aquesta es la gran i he de dir que no en tenia cap. Ara l'alicia es la reina del reciclatge, com li diem en el foro, aixi que aquest posavasos tan guapos que veieu no son res més que CDs vells reciclats, acompanyat d'una bonica tarjeta.
---------------------------------------------
A Alicia le encanta coser, cosa que hace muy bien y como veis me hizo esta Tilda grandota para mi. Pero Alicia es la reina del reciclaje y estos posavasos tan bonitos que veis no son más que CDs viejos reciclados, y también acompañado de una preciosa tarjeta. 
------------------------
REGALS DE MAMEN - CASAR DE CACERES- Caceres

La Mamen de ben segur que no sap cuantas tildas ha fet. ja ha perdut el compte. Mireu quina una de més bonica hem va enviar amb abrig i tot, i una tarjeta preciosa, acompañada de un pastisset de felpe i un coxi per les agulles.
-------------------------------------------
Mamen de bien seguro que no sabe cuantas tildas ha hecho, ha perdido la cuenta. Mirad que tilda más bonita con abrigo y todo me envió, junto una preciosa tarjeta , un afiletero y un pastelito de fieltro para colgar .
-------------------------------------------------
REGALS DE MARILO - MANILVA - Malaga

Mariló amb el que més disfruta es fent puntes el coixí, i mireu quin mini vano hem va enviar, us puc assegurar que no es més gran que el mobil, també hem va enviar unes espelmes perfumades que es fa ella , un clauer que es un vestit, y tots aquests troquels per fer més treballs. 
---------------------------------------
Marilo con lo que mas disfruta es con los bolillos, y mirad que abanico más pequeñito me envio, junto con una vela perfumada, que también hace ella, un llavero en forma de vestido y varios troqueles para mis trabajos. 
---------------------------------------------------
Espero no cansaros con esta entrada tan larga; pero es que fueron muchos los regalos que recibi, y queria enseñarlos todos.
DE TODO CORAZON OS DIGO MUCHISIMAS GRACIAS A TODAS Y COMO CREO QUE YA OS LO HE DICHO PERO LO VUELVO A REPETIR, OJALA QUE POR MUCHOS AÑOS PUEDA SEGUIR DISFRUTANDO DE VUESTRA AMISTAD

12 comentaris:

  1. Quima en primer lugar muchisimas felicidades aun que sea con retraso y en segundo lugar vaya cantidad de regalos los que as recibido y todas preciosos, que los disfrutes

    un beso'''''''''

    ResponElimina
  2. ostres quima quin pilor de regals,i on posaras tantes tildes ??? son molt maques .
    roser

    ResponElimina
  3. Quin munt de regals, i tots ben bonics! Felicitats encara que sigui amb retard (que callat t'ho tenies, si ho sé aquest matí t'hagués fet un petonàs!

    ResponElimina
  4. Quima muchiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisisisiisisiismas felicidades guapa.
    Todo todo precioso, besos a las chicas.

    ResponElimina
  5. Hola Quima ...porque será que has recibido tantos regalos por tu cumple?,,,,,,pues segurisimo que ha sido porque te lo mereces...
    besicos....

    ResponElimina
  6. Tu te mereces eso y mas disfrútalo todooooooooooooooooooooo besazos guapaaaaaaaaaa

    ResponElimina
  7. Muy lindo tooooodo y se nota el cariño con que están hechos. Me alegro mucho por ti.
    Besos

    ResponElimina
  8. Quima, ante todo felicidades!!
    Me han gustado mucho los regalos que te han mandado las chicas del foro, son geniales.
    Te mando un beso con mis mejores deseos.
    Nati.

    ResponElimina
  9. Quans regals , tots molt bonics .

    Petons , Anna

    ResponElimina
  10. Per molts anys, espero que tots els aniversaris tinguin mesada!
    Els regals preciosos!

    ResponElimina
  11. Ole Ole y ole!!! espero que en breve recibas mi modesto regalo!!!! jejeje Besos

    ResponElimina
  12. Qué de regalos y cada cual más bonito y sobre todo el cariño que desprenden, eres muy afortunada.Felicidades!! atrasadas
    Besos

    ResponElimina