Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


dimarts, 17 de setembre del 2013

TARJETA PARA PATRICIA

Bé continuu ensenyant-vos els treballs que he fet durant l'estiu ................ i ara una altre tarjeta de cumpleanys que també va arribar amb retard ................... que hi farem !!. Aquesta vegada li ha tocat a la PATRICIA del foro de Tecnicas e Scrapbooking i la veritat es que el repte no era gens fàcil, ja que ella es una mestra del scrap. No dexeiu de visitar el seu blog que els seus treballs son obres d'art.
----------------------------------------------
Continuo enseñando los trabajos que he hecho durante el verano ...................ahora otra tarjeta de cumpleaños, que tambien llegó con retraso ............... el tiempo no da para más. Esta vez le toco el turno a PATRICIA, del foro Tecnicas de Scrapbooking, y la verdad es que el reto no era nada fácil, ya que ella es una mestra de scrap, con mayusculas. No dejeis de visitar su blog. Vereis ques sus trabajos son unas obras de arte.
Per fer la tarjeta vaig guiar-me per una plantilla de MOJO MONDAY, . Aquesta pàgina pujen una plantilla cada setmana I per les novatas com jo es de gran ajuda , encara que sempre les faig al meu aire, però tinc una idea de com va distribuida i quant papers diferents necessito.
Montada sobre una cartulina gruixuda de color lila, vaig fer servir uns papers d'artemio en les mateixes tonalitats. Els troquels rodons estan fets amb big i la flor, gentilesa d'alguna amiga. Una punta i unes fulles també troquelades amb la big i amb una capa de glossy com a complement de la decoració. A la part de dalt unes cintes d'organça i una agulla feta amb perles i boletes.
--------------------------------
Para confeccionar la tarjeta me he guiado de una plantilla de MOJO MONDAY. Esta pagina ponen cada semana un plantilla, y para las novatas como yo es de gran ayuda, aunque siempre las hago a mi aire, pero al menos tengo la idea de como va montada y cuantos papeles diferentes necesito.
Montada sobre una cartulina de gran gramaje de color lila, utilize unos papeles de artemio, con las mismas tonalidades que la cartulina. Los troqueles redondso estan hechoc con la big y la flor, gentiliza de alguna amiga. Una puntilla, unas hojas troqueladas con la bif y con una capa de glossy com a complemento de la decoración. En la parte de arriba unas cintas de organza y un alfiler casero. 
 A la part de dintre doble troquel rodó, agafats amb un brad i un llaç i un segell de PER MOLTS ANYS, i a l'atre costat sobre una cartolina de color crema, que servei per escriur-hi la felicitatcio,  hi he posat unes cantoneres troquelades amb la big.
-------------------------------------
En la parte interior, doble troquel redondo, cogidos con un brad y un lazo, y un sell de POR MUCHOS AÑOS. Al otro lado sobre una cartolina de color crema, que sirve para escribir la felicitación, he colocado unos esquineros troquelado con la big.

10 comentaris:

  1. t'ha quedat molt al.legra , m'agrada molt els colors que has triat

    roser

    ResponElimina
  2. Hola Quima...Qtal?
    Divina tarjeta ...! ésta y la anterior, si tuviese que elejir
    no sabría con cual quedarme..Me ncantan..!!!!

    un abrazo

    ResponElimina
  3. Hola Quima...Qtal?
    Divina tarjeta ...! ésta y la anterior, si tuviese que elejir
    no sabría con cual quedarme..Me ncantan..!!!!

    un abrazo

    ResponElimina
  4. Molt bonica i molt elegant, les perles, la punta i l'organça li donen categoria a la tarjeta. Un petó!

    ResponElimina
  5. Una tarjeta divina. Y esos tonos lilas que tanto le gustan a Patricia, ideales.

    ResponElimina
  6. T'ha quedat fantastic i molt personal

    Felicitats

    Júlia
    Elracodeldetall.blogspot.com

    ResponElimina
  7. Que papeles mas bonitos has usados, esos tonos siempre quedan muy bien, elegante. Me gusta la composición, ya nome acordaba de la página de Mojo Monday, gracias.

    Un beso,

    ResponElimina
  8. La veig super elegant y color malva que li queda genial a Patricia.
    Ptns

    ResponElimina