Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


dilluns, 23 de setembre del 2013

TARJETA PARA YOLANDA

Seguim amb el cumpleanys, aquests va ser el mes d'agost ,i  m'atreviria a dir que es el primer de l'any que he arribat a temps ............. aquesta tarjeta va ser per la YOLANDA, una altre amiga del foro TECNICAS DE SCRAPBOOKING, que a més fa uns quants anys que ens coneixem personalment. 
-------------------------------------------
 Seguimos con los cumples; este fué en Agosot, i me atreveria a decir que es el primero del año que llego a tiempo ................ esta tarjeta fué para YOLANDA, otra amiga del foro TECNICAS DE SCRAPBOOKING, que hace ya unos cuantos años que nos conocemos personalmente.

He fet servir la mateixa plantilla de la tarjeta que vaig fer a la Patricia, peró com podeu comprobar son una mica diferents. Sobre cartulina negra uns papers d'un bloc de 15x15, que m'agraden molt les tonalitats que tenen i ja habia fet servir en una altre tarjeta. Tant els cuadrats com la flor estan troquelats amb la big. La cartolina de color crema esta troquelada amb una troqueladora d'artemio . Un charm en forma de gua i brillantets per completar la decoració. 
--------------------------------------------
He utilizado la misma plantilla que en la tarjeta de Patricia, pero distribuida diferente. Sobre una cartulina de color negros, papeles de un bloque de 15x15, que me gustan mucho la tonalidad que tienen, y que ya habia utilizado en otra tarjeta. Tantos los cuadrados, como la flor estan troquelado con la big. La cartulina de color crema esta troquelada con una troqueladora de artemio. Un charm en forma de guante y unos brillantitos complementan la decoracion.
A la part de dintre  un cuadrat per escriur-hi la felicitacio, rematat amb cantoneres troquelades amb la big (aquesta vegada he fer servir un altre model) , i adornades amb mitges perles.
A l'altre pagina dos cercles troquelats amb la big i amb un segell de PER MOLTS ANYS .  Els cercles estan ajuntats amb un brad i un llaç d'organça per adorno. 
--------------------------------
En la parte interior un cuadrado para escribir la felicitacion, rematado con unas cantoneras troqueladas con la bif (esta vez he utilizado otro modelo) y adornadas con medias perlas. 
En la otra pagina dos circulos trambien troquelados con la big y el sello de PER MOLTS ANYS. Los circulos estan unidos con un brad y con un lazo de organza como adorno. 

13 comentaris:

  1. Muy bonita Quima ,,,seguro que a Yolanda le gustó muchisimo

    ResponElimina
  2. la Tarjeta que vas fer per la Patricia em va agradar molt , pero veien aquesta crec que encara m'agrada mes.

    roser

    ResponElimina
  3. Qué bonita y elegante te ha quedado.
    Ptons.

    ResponElimina
  4. Qué bonita y elegante te ha quedado.
    Ptons.

    ResponElimina
  5. Molt bonica!!!! Segur que estarà contenta de rebre un detallet fet a mà i així de preciós! Petons

    ResponElimina
  6. Una preciosidad de regalo, hecho con mucho cariño, te ha quedado divino. Mil besicos amiga

    ResponElimina
  7. Sisi!! Para mi, para mí!! Y llegó con un dia de antelación y todo!! Me encanta cumplir un año más, si ello conlleva recibir la visita del cartero con un paquete desde tierras gerundenses! Siempre es un placer admirar tus trabajos a diario! :*

    ResponElimina
  8. bonito trabajo Quima.... te a quedado monísima..!
    un abrazo

    ResponElimina
  9. Muy bonita, alegre, llena de color. La flor te ha quedado genial.

    Bss.

    ResponElimina
  10. Que nos gusta una tarjeta en un cumpleaños, y si encima está llena de color y buen rollo mejor que mejor!
    Bss

    ResponElimina
  11. Molt bonica Quima, la flor es la gran protagonita d'aquesta targeta tan alegre.
    Les cantoneres de l'interior m'han agradat molt. M'apunto la idea :)
    Petons.

    ResponElimina
  12. Un treball molt maco. M'agrada molt com t'ha quedat la flor i el conjunt.
    Ptns

    ResponElimina