Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


dimecres, 8 de gener del 2014

TARJETA GERARD

Comencen l'any i com no amb nous treballs. El primer treball d'aquest 2014 es la tarjeta de felicitació que vaig fer pel cumple del meu fill. Aquest format amb forma de camisa la trobo molt original per noi . Ja l'havia fet en les tarjetes dels meus nebots el mes d'octubre passat; però que vaig descuidar de fotografiar. 
---------------------------
Empezamos el año y como no con nuevos trabajas. El primer trabajo de este 2014 es la tarjeta de felicitacion que hice para mi hijo. Este formato en forma de camisa la encuentro muy original para chico. Ya la havia hecho anteriormente, pero me oblidé de sacarle foto.

La base es una cartolina de color verd, els papers on d'una col,leccio que ara no recordo el nom i que ja fa un parell d'anys que tinc i que crec que solsament l'he utilitzat per a treballs per noi. Per fer la butxaque i la perxera de la camisa he fet servir la mateixa cartolina de la base. 
 ----------------------
La base es una cartulina de color verde y los papeles son de una colección que no recuerdo la marca, que ya hace un par de años que tengo, y creo que solo los he utilizado para tabajos masculinos. Para hacer  el bolsillo y la perchera de lacamisa he utilizado la misma cartulina que la base.
A la part de dintre un recuadre per escriur-hi la felicitaciò i a l'altre costat una butxaque per posar-hi algun dineret. 
--------------------------
En la parte interior un recuadro para escribir unas palabras y en el otro lado un bolsillo para poner algun dinerillo.
Com que era el dia de reis i també tenia que donar un regalet als mes nebots, vaig comprar aquest sobres que ,m'agrada molt la textura rustica que tenen i vaig posr-hi els noms retallats amb la big i uns segells . Els dels tres reis per els regals de reis i el de per molts anys, al sobre on hi anava la tarjeta. 
..................................................
Como era el dia de reyes y tenia que dar un regalito a mis sobrinos; compre estos sobres que me gusta mucho la textura rustica que tienen y puse los nombres recortados con la big y unos sellos. El de los reyes magos para los que eran regalos de reyes y el de PER MOLTS ANYS; al sobre donde iva la tarjeta

13 comentaris:

  1. Que chula la tarjeta Quima ,,,,y como siempre con todo lujo de detalles ,,,hasta en los sobres ,,,,

    ResponElimina
  2. Molt bonica la tarjeta i molt original!!!! Segur que li va agradar moltíssim. Feliç any nou!!! Ptns

    ResponElimina
  3. Qué bonita tarjeta camisera.
    Y el detalle de los sellos en los sobres me ha gustado mucho!!
    Olga

    ResponElimina
  4. Quima .. la tarjeta en forma de camisa me parece genial
    además de original, distinta del resto , ya que para los chicos siempre
    es más difícil crear....no???.. a tu hijo le habrá encantado... seguro..!!!
    Un abrazo....

    ResponElimina
  5. Que original la tarjeta!! Y los sobres con las letras y el sello me ha gustado mucho. A ellos les habrá encantado. Besos

    ResponElimina
  6. Quima m'encanta , esta molt be . Estic pensant que el mes d'abril en tinc que fer una per el meu home i una per el meu sogre i aquesta seria una bona idea . La butxaca interior no els hi posaria perque a ells no els hi donc calers de regal , enfin que ja m'ho pensare pues m'agradat

    roser

    ResponElimina
  7. Mencantan las tarjetas camisa, y esta super bien coordinada, y con su bolsillo...ha quedado ideal!
    Y los sobres estupendos.

    Bss

    ResponElimina
  8. Que original esta chulisima Besitos guapa

    ResponElimina
  9. Pues si que queda curioso este formato... Y que bien planchas... ni una arruga, oye!!! Con lo difíciles que son los cuellos!! :)

    ResponElimina
  10. Si que es bonita la tarjeta con este formato, me parece ideal para un chico y me gusta mucho como la has combinado. Los sobres también geniales, se acabó el soserio de entregar el dinero en la mano pudiéndolo hacer de esta manera tan chula.

    Un beso,

    ResponElimina
  11. Fantástica la tarjeta-camisa, Quima. Le has puesto una combinación de papeles chula, chula.

    Salu2,
    Patricia

    ResponElimina
  12. Quina targeta mes simpatica i bonica!! Els papers m'agradan molt.
    I el sobres molt originals.
    Petons.

    ResponElimina