Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


dimarts, 28 de gener del 2014

TARJETA MERE

Aquesta es la ultima tarjeta d'aniversari que he fet. De fet s'hauria de haver fet un mes abans, però en el seu moment va ser impossible fer-la, així que encara que fos amb retard ,  no vaig voler deixar passar l'ocasió de felicitar-la. S'en va anar cap a MORON DE LA FRONTERA, i va ser per la MERE, una companya del foro TECNICAS DE SCRAPBOOKING. Com que ja ha arribat a les seves mans , ja puc ensenyar-la. 
------------------------------
Esta es la ultima tarjeta de aniversario que he hecho. De hecho tendria que haverla hecho un mes antes, però fué imposible hacerla en su momento, asi que aunque fuera con retraso, no quise dejar pasar la ocación de felicitarla. Se fué hacia MORON DE LA FRONTERA, hacia casa de MERE, una compi del foro TECNICAS DE SCRAPBOOKING. Como ya esta en sus manos; ya puedo mostrarla. 
Esta feta sobre una cartolina de color beig-gris, i els paper utilizats son d'un mini bloc, que ja he fet servir en altres ocasions. El segell està embossat amb polvos d'embossar de Distres, unes papellones troquelades amb la big i amb una generosa capa de glossy i un charm en forma arbre, com a decoració.
----------------------------------
Esta hecha con una cartulina de color beig-gris y los papeles utilizados son de un mini bloc que ya he utilizado en otros trabajos. El sello esta embosado con polvos de embosar DISTRESS, unas mariposas troqueladas con la Big con una generosa capa de glossy y un charm en forma de arbol, como decoración.

A la part de dintre una butxaca amb un tag per escriur-hi unes paraules. A l'altre costat aprofitant la decoració que portava el paper, solament hi vaig posar unes lletres de fusta forman la paraula Happy birthday.
--------------------
En la parte interior Un bolsillo con un tag, para escribir unas palabras. En el otro lado, aproveche la decoración que llevaba el papel y solamente pegue unas letras de madera formando la palabra happy birthday

7 comentaris:

  1. T'ha quedat molt maca, m'agrada molt! Petons!

    ResponElimina
  2. Te ha quedado preciosa, que arte tienes Quima.
    Besotes

    ResponElimina
  3. Es muy bonita Quima ,,seguro que le encanto....

    ResponElimina
  4. Es preciosa esa tarjeta!!!!!!!!!!!!!!!....me encanta!!!!!!!...besos

    ResponElimina
  5. Es molt bonica i amb molts detalls.
    Les papallones queden moníssimes!!
    Petons.

    ResponElimina
  6. Preciosa es poco, llena de detalles, perfectamente rematada y es !! mía!!, un millón de gracias Quima.
    Besos, Mere.

    ResponElimina
  7. Muy bonita y como dice Mere, con muchisimos detalles, el tag me ha gustado mucho, es de las cosas de scrap que mas me gustan, los tags.

    Bss.

    ResponElimina