Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


diumenge, 9 de març de 2014

FUNDA EBOOK

Una de les meves companyes de la caminata del dissabte , li van regalar un EBOOK, i volia una funda per poder-lo dur al bolso i que a més el protegis. Agafan de mostra la funda de la cartilla sanitaria, li vaig fer aquesta adaptada a la mida del EBOOK.
-------------------------------
Una de mis compis de la caminata del sabado, le regalaron un EBOOK y queria una funda para poderlo llevar en el bolso y que además lo protegiera. Cogiendo de muestra la funda de la cartilla sanitaria, le hice esta adaptada a la medida del EBOOK 
Vaig fer una combinació amb les robes que ella va triar i per amagar els cosits hi vaig posar un entredòs de floretes , que havia comprat a CASA. Perque tingués més cos , hi vaig posar entretela gruixuda i també hi vaig posar una capa de guata de cotò. A la part que seria el llom del llibre hi vaig fer una alcochad en forma de rombo.
-------------------------------------------
Hice una combinación con las telas, que ella escogió y para esconder las costuras le puse un entredòs de florecillas que havia comprado en la tienda CASA. Para que tuviera más cuerpo, le puse entretela gorda y también una capa de guata de algodon. En la parte que seria el lomo del libro hice un alcochado a maquina en forma de rombo. 
A la part de dintre combinant les mateixes robes,  hi vaig fer dues butxaques en una hi pot posar el ebook i l'atre per guardar-hi notes .
---------------------------------
En la parte interior, comnando las mismas telas, hice dos bolsillo en una puede poner el ebook y en la otra puede guardas notas. 

7 comentaris:

  1. Te ha quedado una monada Quima ,,,,,y la telita de topos me parece una monada , tengo una parecida que me compre en creativa,,,,

    ResponElimina
  2. Monisima combinación de telas Quima, esos tonos me gustan muchísimo. Una funda presiosa, yo llevaría el ebook en la mano para presumir de de ella!!

    Un beso,

    ResponElimina
  3. Qué chula te ha quedado. Seguro que está encantada con el regalo-
    Ptons

    ResponElimina
  4. va tenir bon gust la teva amiga , va triar unes robes molt maques i aixis la funda ha quedat presiosa i li anira molt be per protegir l'ebook.

    roser

    ResponElimina
  5. que bonic!! :D M'agraden molt les teves idees :)

    http://ideascadoca.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  6. Pues muy práctico y conjuntada esta funda de ebook, normalmente las había visto con la apertura superior, para sacar el ebook y leer tranquilamente, pero en este formato también queda bien :D
    Bss

    ResponElimina
  7. Muy bonita y muy práctica Quima, muy lindas las telas que usaste.
    besos

    ResponElimina