Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


dimecres, 17 de maig del 2017

ALBUM FOTOS 40 anys

La Montse va fer 40 anys el mes d'agost passat i van voler fer-li una sorpresa. Així que tots els convidats a la festa familiar i amics, van portar-li un full de cartolina (que previament la seva germana havia retallar i entregat a cadasqun) amb una foto on mostres la seva relació i com no amb unes paraules al darrera. A mi hem va portar totes les fulles amb les fotos i hem va demanar que li fes l'àlbum. 
 Per les tapes vaig agafar cartró de color craf i el vaig folrar, amb papers de TOGA. En un costat amb  stencil i pasta de textura i vaig fer unes papallones. També amb stencil i tintes distress hi vaig fer unes decoracions per sobre. 
El nom i l'edat estan fetes amb lletres i números de fusta. Tant les flors com les fulles estan retallades amb la Big Shot. 
No hi vaig fer més decoració ja que a la Montse no li agraden gaire carregats. També hi vaig posar unes cantoneres metàliques per protegir els cantons. 
 A la part interior de la portada , simplement unes estrelles i la data. 
 A la tapa del darrera la vaig folrar amb un altre paper de la mateixa colecció vaig troquelar la paraula felicitat i hi vaig estampar un segell de paraules. Les pàgines interiors on hi havia les fotos , vaig decorar-les amb segells i alguns troquelats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada