Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


divendres, 12 de gener del 2018

L'ALBUM D'EN PAU

Un altre dels encàrrecs per aquestes festes de Nadal va ser, aquest àlbum.Es un àlbum amb enquadernació en espina .Vaig decantar-me per aquest tipus d'àlbum ja que el format ens permet posar-hi una bona quantitat de fotografies I a més les pàgines hem permetien fer-hi diferents desplegables , pestanyes .... etc. 
 Els papers que vaig utilitzar són de ECHO PARK PAPER; i les coleccions son  dues de BUNDLE OF JOY, que són diferents però tants en colors com en estil es complementen perfectament. 
L'estructura de l'àlbum la vaig fer amb cartró gruixut i el vaig tancar amb una pestanya amb un iman. 
No us explicaré cada pàgina el que hi vaig fer, ja que hem faria molt pesada, però podre comprobar que no vaig fer camp pàgina igual. 












A l'última pàgina hi vaig fer-hi un sobre on poder guardar records especials . I com tots els àlbums que m'encarreguen hi vaig fer.hi una capsa per podar guardar-lo. 

Tant la persona que me'l va encarregar com als destinataris, m'han dit que els hi va encantar. I a més aquest se`n va de viatge cap a Florida.

1 comentari: