Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


diumenge, 11 de febrer del 2018

LLETRES DECORADES per la CLARA

 Lletres decorades per posar en un pastís de bolquers. He de dir que eren per la meva reneboda, que havia nascut fa 15 dies.   Son lletres de mida petita uns 8-10 cms. Eren de color blanc, però estaven força mal pintades, per tant vaig optar per folrar-les tant de la part del davant com per la part del darrera i el canto també el vaig folrar amb paper. Un cop folrades una petita decoració a cada una i llestes.



 I aquí ja les teniu posades al pastís i ja embolicat per entregar-lo. FELICITATS EDUARD I NURIA


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada