Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


dilluns, 19 de març del 2012

COIXINS MANTA

Amb aquesta entrada vull ensenyar-vos els últims coixins manta que he fet. Ja veieu que s'està convertint en tot un clàssic i agraden molt, ja que  a més tenen utilitat. Aquest són uns encàrrec que m'han fet, per regalar avui dia de Sant Josep, però com que aquestes hores, ja els tenen els seus destinataris ja els puc ensenyar.
---------------------------------------------------------------
Con esta entrada quiero enseñaros los últimos cojines-manta que he hecho. Esto se esta convirtiendo en un clássico, gustan mucho ya que a parte de ser decorativos són útiles. Estos era un encargo para regalar hoy dia de San JOsé y como a estas horas ya estaran con sus duños ya puedo enseñarlos.
Hem varen demanar dos amb diferents colors, així que com que la persona que els habia de regalar habia vist un dels que vaig fer per Reis i li habia agrat, vaig optar per fer el mateix disseny però canviant els colors. Per fer aquest vaig fer servir robes en tres tons diferents de gris, una megra amb dibuixos en blanc i una roba blanca amb floretes negres per donar-li lluminositat. 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
me pidieron dos de diferentes colores, y como la perona que los tenia que regalar habia visto uno de los que habia hecho para Reyes y le habia gustado, opté por  hacer el mismo diseño pero canviando los colores. En este utilizé telas en tres tonos diferentes de grises, una negra con dibujos blancos i para darle luminosidad una tela blanca con florecillas negras.

 ----------------------------------------------
 
--------------------------------------------------

Per l'altre vaig fer el mateix diseny però amb un tons més calids. Vaig decidir-me per els tons beig i marró i amb un punt de taronja per donar-li un toc de color.
----------------------------------------------
El otro cojin lo hice con el mismo diseño pero en tonos más calidos. Me decidi por los tonos beig y marrón y un poquito de naranja para darle un puntito de color.
La parta del darrera estan tots dos fets amb roba de manta polar una negra i l'altre marró. Aquesta vegada vaig trobar-ne unes altres que encara son més suaus i amb més bona qualitat.
------------------------------------
la parte trasera de los dos está hecha con tela de manta polar, una en negro y la otra en marron. Esta vez encontre unas que aun son más suaves y de mejor calidad

16 comentaris:

  1. Quima,

    Aquest coixins sont molt bonics. M'agradan.

    Un petonet.

    Olga

    ResponElimina
  2. Molt bonics tots dos, no sabria quin triar!! Petons

    ResponElimina
  3. ¡¡¡Preciosos Quima¡¡¡........cada vez me gustan mas.
    Bsts guapa.

    ResponElimina
  4. molt maques totes dues , pero la primera amb blanc i negre es genial

    roser

    ResponElimina
  5. Aquests coixí-manta són una passada i tot i que els dos són preciosos jo triaria el primer
    Ptns

    ResponElimina
  6. Quima qué regalos tan bonitos recibiste, te felicito :)
    Yo estoy enamorada de esos cojines manta que haces, son espectaculares y lo mejor me parece que los haces en un abrir y cerrar de ojos.
    Un abrazote

    ResponElimina
  7. Molt bonic si senyora!! Va ser la primera labor de patch que vaig fer i sempre m'ha agradat. Els teus són infinitament millor acabats!
    Ptns,
    Susana

    ResponElimina
  8. Unos cojines preciosos,los dos me gustan mucho.
    Yo quiero intentar hacer uno, pues con el montaje me lio un poco.beso yolanda

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estos cojines-manta tuyos... se están convirtiendo en una institución!! Ya los debes hacer con los ojos cerrados!! Y lo bien que te quedan todos! :)

      Elimina
  9. Estñán preciososn los dos. No he hecho ninguno, y dan ganas, la verdad. Besos

    ResponElimina
  10. Que me gustan tus cojines manta....cualquier día te pido uno! jajajajaja
    Bss

    ResponElimina
  11. que chulos los dos Quima ,,,veras como no son los últimos que haces,,,,besicos ...

    ResponElimina
  12. Quima...! Estupendos los cojines..!
    ademas .. me gustan las combinaciones de colores..!
    Me encanta...!!!

    un abrazo

    ResponElimina
  13. T'ha quedat molt bé amb aquests tons de gris , blanc i negre , m'agrada

    Petons , Anna

    ResponElimina
  14. Quima, ets una artista!!! A mi també m'agrada la costura, em defenso força bé, encara que ara no ho faig. Quan els meus fills van nèixer tota la roba de llit els hi vaig fer jo, encara que no estaven a l'alçada de les teves creacions. Aquests coixins manta són preciosos!
    Si algun dia necessites la foto de vetes i fils ja ho saps, la pots agafar quan vulguis.
    Una forta abraçada, guapa, i continua així, entre fils, agulles i cassoles!

    ResponElimina