Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


dilluns, 5 de març de 2012

FUNDA PER LA TAULA DE PLANXAR - FUNDA TABLA DE PLANXAR

Quantes vegades hem vist unes robes que ens agraden, però la finalitat que els hi volem donar; no hi encaixen........ dons més o menys això es el que hem va passar a mi. Habia de fer un coixí manta que m'habien encarregat i a més donant-me  carta blanca per els colors i vaig veure aquest aquesta col.lecció de robes que a primera vista hem van agradar ...........i la veritat es que sense rumiar gaire les vaig comprar .
Al arribar a casa ja no ho tenia tan clar de si habia escollit bé, però per allò de que no fos dit, vaig tallar-les i començar a cosir les tires per fer la manta  i ................... la cosa no m'acabava d'agradar.........i menys per a la persona a qui anava destinada ............ al final vaig demanar una opinió de fora i vaig acabar de veure clar que m'habia equivocat.  Bè per alguna altre cosa serviran vaig pensar.
Feia dies que estaba pensant fer-li una funda nova a la meva taula de planxar; ja que la que tenia estaba bastant velleta, aixi aviat vaig veure-li una utilitat a tots aquests quadres que ja tenia cosits:
UNA FUNDA PER LA MEVA FUSTA DE PLANXAR.
Vaig  agafar unes quantes tires i les vaig adaptar a la mida de la taula. A fi de que hem fes el mateix efecte que la guata i vaig posar dos trossos de manta polar que m'habia sobrat dels coixins manta que vaig fer  aquest Nadal passat; i així vaig estalviar de posar-hi una altre roba a modo de folre.
A veure si veint la fusta de planxar així de bònica m'entren ganes de planxar més sovint .........cosa que ho dubto ja que odio planxar..
 Cuántas veces hemos visto unas telas que nos gustan, pero para lo que las queremos utilizar  no encajan ........ mas o menos esto es lo que hemos pasó a mí. Tenia que hacer un cojín manta que me habian encargado y además dándome carta blanca para los colores y vi esta colección de telas que a primera vista me gustaron ........... y la verdad es que sin pensar mucho las compré.
Al llegar a casa ya no lo tenía tan claro de si había elegido bien, pero por aquello de que no fuera dicho, las corté y empecé  a coser las tiras para hacer la manta y .......... ......... la cosa no me convencía ......... y menos para la persona a quien iba destinada ............ al final pedí una opinión de fuera y acabé de ver claro que me habia equivocado. Bien por alguna otra cosa servirán pensé.

Hacía días que estaba pensando hacerle una funda nueva en mi tabla de planchar, puesto que la que tenía estaba bastante viejita, así que pronto le vi una utilidad a todos estos cuadros que ya tenía cosidos:
UNA FUNDA PARA MI TABLA DE PLANCHAR.
Cogí unas cuantas tíras y las adapté a la medida de la tabla. Con el fin de que hiciera el mismo efecto que la guata y puse dos trozos de manta polar que me habia sobrado de los cojines manta que hice estas pasadas Navidades, y así me ahorre de poner otra tela a modo de forro.
A ver si viendo lo bonita que ha quedado la tabla de planchar me entran ganas de planchar más a menudo, cosa que dudo ya que odio planchar .
 Aqui tenim la funda ben colocada i a punt per estrenar-la  , ara només hem falta fer-ne una altre per la fusta que tinc al meu cuarto de costura, però això ja serà un altre dia
---------------------------------------------------------
Ya tenemos la funda bien colocadita i lista para ser estrenada. Ahora solo me falta hacer otra para la tabla de planchar que tengo en mi cuarto de costura, Pero eso será otro dia. 

18 comentaris:

  1. Que chula!!!

    Yo ahora mismo estoy haciendo una jaula de patchwork.... a ver como queda, mucho que coser a mano......

    Saludos y me encanta!!

    ResponElimina
  2. Que bonic at'ha quedat! així dona gust planxar jaja

    ResponElimina
  3. tot acaba servint per a alguna cosa... ha quedat molt bè!!!
    petons
    carmen

    ResponElimina
  4. pues muy "apañá" y útil quima......que buen resultado.....ains si es que somos recicladoras a tope!!!!!un besito

    ResponElimina
    Respostes
    1. Qué bonita te ha quedado la tabla de planchar!!! Así debe de dar "gustirrinín" madrugar para usarla, no?
      ;)

      Elimina
  5. Te ha quedado de lujo Quima.
    besos¡¡¡¡¡¡

    ResponElimina
  6. M'encanta, ha quedat genial!
    I no et sap greu que s'espatlli, jo la faria servir només per fer bonic...
    Ptns,
    S.

    ResponElimina
  7. T'ha quedat xulíssima, les robes són boniques, esclar que el gust personal és molt especial! A mi tampoc m'agrada planxar però no està renyit amb tenir la fusta ben maca! Petonets

    ResponElimina
  8. Estupenda te a quedado Quima..! super linda..! bueno a mi me dá hasta lástima planchar en la mia ...! y eso que no soy muy "amante" de la plancha..
    Besos...

    ResponElimina
  9. a qui li agrada planxar ???????
    a mi tampoc , potser haure de fer com tu posar-li una funda ben maca ( que t'asseguro que la necessita perque la tinc ben atrotinada), pero em fa mandra i pena de fer servir unes robes tan boniques

    roser

    ResponElimina
  10. Que guapa la has dejado ,,,,me da envidia ,,ja,ja,ja, la tabla , no planchar eh?....ja,ja,ja,

    ResponElimina
  11. Me encanta como te quedó. Mi mesa se está muriendo de la envidia,jaja, la pobre necesita un cambio de look :)
    Besotes.

    ResponElimina
  12. Vaya resultado bonito para una funda de tabla de planchar....ains si es que da hasta pena usarla!
    Bss

    ResponElimina
  13. Menuda necesidad tiene la mia de hacer algo asi......!!pero ya sabes que no es mi fuerte la costura,por lo que seguiré viendo a las que lo haceis tan bién .A mi me gustan mucho esas telas BESOS guapa

    ResponElimina
  14. Molt bona idea Quima!! T'ha quedat una taula de planxar nova i bonica ;)
    Petonetsss!!

    ResponElimina
  15. ¡¡¡Os.........tras¡¡¡, Quima que idea me acabas de dar. Tengo por ahí los restos de lo que en su día iba a ser un quilt, y que me paso lo mismo que a ti.......que si sí......que si no.....¡¡¡y al final fue que no¡¡¡, y quedaron los restos '''tiraos''.
    Pues voy a ver si me recomponiendolo, apaño la funda...........por que ponerme de cero ha hacer una, ¡¡¡nasti de plasty¡¡¡.
    Mil gracias guapa, si la hago te la enseño

    ResponElimina
  16. Qué buena idea, me encanta el resultado y la composición muy bonita!!
    Besos

    ResponElimina
  17. T'ha quedat fantàstica, es molt bona idea, no sé si tindràs més ganes de planxar però segur que queda ben bonica en el seu raconet.
    Mercè

    ResponElimina