Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


dissabte, 8 de desembre del 2012

PINYAS DE PATCHWORK SENSE AGULLA

Bé seguim amb els treballs de nadal i aquest any he fet aquestes pinyes per posar espelmes. Aqui no hi ha res cosit simplement cuadrats de roba; planxa , agulles de cap i una bola de porexpan. Son molt sencilles de fer però fan molt d'efecte.
---------------------------------
Seguimos con los trabajos de Navidad y este año he hecho estas piñas que sirven para poner velas. No hay nada cosido, simplmente cuadraditos de tela, planxa, alfileres y una bola de porexpan. Son muy sencillas y ràpidas de hacer pero dan el pego.
Com podeu veure en aquesta de sobre he fet servir robes de Nadal , una amb tons ver, l'altre amb vermells I una última de més clara.
S'han de tallar cuadradets de roba de 8 x 8 cms: i llavors planxar-los en forma de triangle, i el triangle que ens queda tornar a planxar perque ens quedi un triangle més petit. Posem la roba a sobre la bola de forma que la punxa en quedi cap amunt i ho enganxem amb agulles pels extrems, fins que tinguem tota la bola tapada. Evidenment abans hem fet un tall a la base de la bola perquè s'aguanti plana I a la part de dalt un forat per posar-hi l'espelma.
---------------------
Como veis esta de arriba la he hecho con telas de motivos navideños, en tonos verde, rojo y una más clarita para que resalte. 
Se tienen que cortar cuadraditos de 8 x 8 cms. de cada una de las telas y planxarlos en forma de triangulo, y el triangulo que nos queda plancharlo otra vez para que nos quede un triangulo más pequeño.  Ponemos la tela sobre la bola de forma que la punta del triangulo nos quede hacia arriba y con los alfileres lo enganxamos por los extremos hasta que tengamos la bola toda cubierta.  Antes tenemos que hacer un corte plano en la base la bola y en la parte de arriba un agujero para poder poner la vela.

Aquesta l'he fet amb robes que no son de Nadal I queda igualment bé. He aprofitat unes robes que tenia amb tons verd, vermell i beig perque contrastin. LLavors hi he posar una espelma daurada i també ens serveis com a decoració de Nadal.
-----------------------------------
Esta la he hecho con telas que no son con motivos navideños y queda igual de bonita. He aprovechado unas telas que tenia en tonos verde,granate y beig. Luego le he puesto una vela dorada y tambien sirve como decoracion de Navidad. 
Com podeu veure, embolicades amb paper de celofan i un llaç, queden perfectes per un regal.
----------------------------------------------
Como veis , envueltas con papel de celofan y un lazo, quedan muy bien para un regalo.

16 comentaris:

  1. Preciosas, Quima. Y muy laboriosas, pero son un excelente regalo de Navidad, eso sí que sí. Las dos parecen navideñas por los colores de las telas. Y eso de no tener que coger la aguja, que a mí se me resiste, me gusta.

    Un abrazo

    MARTAO

    ResponElimina
  2. Molt boniques!!!! Un regal ben xulo!!! petons

    ResponElimina
  3. Que chulas Quima ,,,yo tengo en casa una bola de porexpan pero es pequeña para esto,,,,tendria que haberla cogido mas grande....te han quedado fenomenal.....

    ResponElimina
  4. Hola...
    Me encantan Quima... además te quedaron preciosos como porta-vela y para un regalo es perfecto..! Me encanta..!!
    lo pones como algo fácil de hacer, ..mmmmm no sé yo como lo haría miraré la bola....
    un abrazo

    ResponElimina
  5. pues queden molt be . ja n'he vist de fetes pero em pensava que eren mes dificils de fer

    roser

    ResponElimina
  6. Qué boniques!! i tal i com ho expliques semble fàcil i tot... però jo no tinc les teves mans amb l'agulla.
    Petons.

    ResponElimina
  7. Qué bolas tan bonitas, Quima!
    La de enmedio es mi prefe... supongo que porque no has usado telas navideñas?? (estoy negá este año... y lo que me queda!!) :)

    ResponElimina
  8. Son molt maques Joaquima. Jo les tinc per fer, he comprat ja les robes i el porexpan, però amb tantes cosetes nadalenques que estic fent encara no he tingut temps de començar-les. Espero que em quedin tan boniques com les teves
    Petonets

    ResponElimina
  9. Aquestes espelmes, son un encant, encara no m'ha atreveixo a fer res de patchwork sense agulles., pero queda espectacular.
    Petons desde Barcelona

    ResponElimina
  10. Es una preciosidad de trabajo
    ¡Viva la creatividad!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Haces unas cosas muy bonitas y muchas gracias por compartirlas.
    Besos de colores y bendiciones

    ResponElimina
  11. !Son preciosas! un trabajo muy bonito y supongo que muy laborioso, pero el resultado lo merece.
    Besos

    ResponElimina
  12. T'han quedat molt maques, jo les tinc a la meva llista de pendents a veure si pel proper any em poso i faig alguna. Tu les pegues o van amb les agulles? Merçi i petonets!

    ResponElimina
  13. Qué moneria! jajajaja
    Super cuquis!
    Bss

    ResponElimina
  14. Aquestes pinyes sont molt resultones i quedan de luxe en la decoració. La mara fa anys em va fer un joc de dos en diferents tamanys i cada Nadal les poso al menjador i queden de luxe.
    Bss

    ResponElimina