Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


diumenge, 19 de març del 2017

ALBUMS FOTOS COMUNIÓ GERARD I GEMMA

Com podeu veure estic de ple en la restauració de vells àlbums de fotos. Aquesta vegada els hi ha tocat als de la comunió dels  meus fills. 
Per una banda tenia els dos àlbums de fotos que m'havia fet el fotògraf i per l'altre tenia els dos de les fotos familiars. Així que vaig ajuntar els dos àlbums i en vaig fer un per cada un. Com que són igual només faré una entrada per al dos. 
Vaig agafar uns àlbums que ja venen fets de la casa BASIC CREA , Són de cartró craf la portada i les fulles són de cartolina beig. Aquest en concret medeixen 20,5 x 20,5. 
Vaig optar per una decoració minimalista i amb segells, ja que no volia donar-li més volum.


Pel de la meva filla vaig fer servir el mateix tipus d'àlbum i la decoració molt igual que el del seu germà, canviant el color dels papers. 

 Per algunes de les fotos d'estudi vaig aprofitar els marcs que ja venien el 'àlbum original.

 La decoració igual de minimalista , i també feta amb segells per no afegir més volum del que ja donen les fotos. 

1 comentari: