Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


diumenge, 2 de juliol del 2017

LLIBRE DE FIRMES O ÀLBUM DE FOTOS

 Es casava el fill d'uns amics i vaig aprofitar l'ocasió per regalar-los un llibre de firmes. Com que no tenia molt temps vaig agafar un àlbum de la casa BASIC CREA, que poden servir con a àlbum o llibre de firmes. Al ser les tapes de color craf ens dona molt de joc a l'hora de decorar.lo.
Volia una decoració simple però alhora elegant.
El vestit de la núvia el vaig fer amb cartolina blanca, i el vaig embossar amb la BIG. A la part del escot el vaig delimitar amb unes perles i també en vaig posar algunes a la part de la faldilla. El traje del nuvi esta fet amb cartolina negra i per la part de la camisa una cartolina blanca. Unes perles fant de botons de la camisa. 
Com que l'àlbum no era molt gran, només i vaig posar la data i "ENS CASEM". 
 La contraportada la vaig folrar amb paper i hi vaig fer una butxaca per si hi volen guardar algun detall del dia. A la primera pàgina hi vaig posar el nom dels nuvis i així hi queda espai per posar-hi una foto seva. 
 A la pàgina següent un petit escrit . i la resta de pàgines les vaig deixar en blanc i només hi vaig posar com a decoració algun segell en un costat . Així quedaven les pàgines netes per poder escriure o bé posar-hi fotos.
 També vaig fer aquesta caixa per poder-lo guardar, i que amb el temps no es faci malbé.Com que a la portada del àlbum no hi vaig poder un ram, el vaig posar a fora la caixa.
Un detall del ram i la papallona que adornaven la caixa
La meva font d'inspiració per decorar la tapa de la caixa, va ser com moltes vegades el magnífics LAYOUTS  que fa l'Antonia del blog CASCARA DE PAPEL



2 comentaris: