Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


diumenge, 9 de juliol del 2017

MARC DE FOTOS DECORAT PER UNA TROBADA MOLT ESPECIAL

L'any que vam fer 50 anys, a la Paquita i una servidora, vam tenir l'idea de que seria molt maco reunir-nos les noies que vam acabar el curs juntes a l'escola de Camós.
Vam posar mans a l'obra i vam organitzar un sopar. Va ser perfecte, riures a dojo i posar-nos al corrent després de tants anys. Inmagineu-vos 7 dones , totes volen explicar coses de les nostres vides ...............
D'aquesta primera trobada va sortir el propòsit de no esperar tant de temps a fer-ne una altre. L'any passat hi vam tornar (només havien passat 6 anys d'aquella primera) i com que va anar tant o millor, que l'altre, vam decidir que en fariem una cada any. També amb la Paquita procurem fer un petit detall per tenir un record de la trobada 
La d'aquest any la van fer ahir dissabte, i el detall va ser un marc de fotos decorat amb una foto de la trobada de l'any passat. 
 Vaig agafar un marc de fotos de fusta, el color m'era igual, el vaig pintar amb pintura CLARK, de color marró i a sobra una capa del mateix tipus de pintura amb color BLANCO ROTO. després amb un fregall d'alumini fi vaig polir-ho , insistint més en uns lloc que altres fins que es va veure la pintura de sota per donar-li un efecte desgastat. Vaig troquelar unes flors amb la BIG SHOT; per decorar-lo , sense carregar-lo,  ja que l'idea era que el protagonisme el tingues la fotografia i no la decoració del marc.

Per entregar-ho vaig optar per unes bosses craf, decorades amb un blonda i amb un segell de DESITGO QUE T'AGRADI.
I l'objectiu es va complir, ja que a totes els hi va agradar molt. Be ara anirem pensant amb el detall per la trobada de l'any vinent.
PAQUITA, DALI, M.DOLORS, LOURDES, MARTA, MERCÉ I QUIMETA .......... Les nenes de Camós, tal i com ens anomenem, la trobada es va fer curta (encara que passessim 6 hores juntes), però les anècdotes i les rialles que vam compartir sempre els tindrem al nostre cor.

1 comentari: