Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


dilluns, 5 de març del 2018

TARGETA ANIVERSARI. 60 ANYS

Darrerament només publicava àlbums, (ja en tinc un altre pendent de publicar) . Avui canviaré , hi us ensenyo una targeta que he fet per una amiga que fa anys aquest mes de març. 
 la base l'he fet amb cartolina beig amb textura. Medeix 15 x 18.  Un retall de paper decorat que he envellit els costats i entintats amb tinta VINTAGE PHOTO.

A la part inferior hi he fet un bouquet de diverse flors.Algunes ja comprades i d'altres fetes amb troquels amb la BIG SHOT. Tant el 60 con l'etiqueta en que està posat estan fets amb troquels de la BIG. El nùmero primer l'he troquelat amb paper d'acuarela de gramatge alt un parell de vegades i una altre amb el paper decorat i l'he enganxat amb cola. Així  queda com un chipoard. 
A la part de dalt un tros arpillera i sobre paper vegetal hi he embossat un text. Una papallona de metall i un parell de perles com a decoració. També hi he enganxat perletes petites que tinc de la meva època que feia punt de creu.

5 comentaris:

  1. Una preciosidad y muy fino, me encanta!!!!

    ResponElimina
  2. Que preciosidad de Tarjeta... ¡Me encanta! Mi hermana también ha cumplido 60 este mes de marzo jaajaja... Ojalá le supiese hacer alguna tarjeta tan bonita... Pero no me he lanzado todavía a hacer ninguna...
    A ver si me quito el miedo y hago alguna porque son preciosas.

    ResponElimina