Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


dilluns, 2 d’abril del 2018

PROJECTE ANUAL 2018- MES DE FEBRER

Per casualitat vaig veure per Facebook que  CRISTINA RADOVAN,  proposava fer un projecte. Ella cada final de més penjaria un video amb una o dos pagines d'un àlbum per posar totes les fotos per mesos del 2018. Hem va semblar un projecte mol maco i també era una manera d'obligar-me a fer coses noves. 
Aquí us ensenyo el projecte que vaig fer del mes de febrer, que vaig aprofitar uns papers que m'havien sobrat d'una col.lecció tipus vintage ( no estant fets amb els papers que ens proposava ella). 
Les miden son 28x22 . Té un tamany considerable però ja va bé per poder encabir-hi una quantitat considerable de fotos. 
 A la part del davant hi vam fer un desplegable de 4 fulles enganxats amb una pestanya per així poder obrir-ho perfectament.
 A la part del darrera de la pagina  hi he fet una altre pagina més petita , perquè no s'obri hi he posat un parell d'imans. hi he fet dues butxaques per poder posar-hi fotografies.

A la part interior de la doble pagina només hi he fet una butxaca. 
D'aqui uns dies un ensenyaré el del mes de març.

1 comentari: