Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


dissabte, 7 d’abril del 2018

PROJECTE ANUAL 2018-MES DE MARÇ

Com ja vaig comentar en la entrada anterior, el repte del mes de març ja el tinc fet. 
 Aquesta vegada el papers son  de la col.lecció WONDERLAND de STAMPERIA. Tampoc hi he fet res de mix media, ja que les tintes que tinc no hem lligaven amb el color; en canvi he utilitzat una cartolina de els BASIC DE ELENA ROCHE, i amb una llima li he donat un efecte desgastat que que molt adient.
 Aquestes son les pàgines que hem deixat per fer-les tipus LAYOUT. Un cop hi posi les fotos veuré con ho organitzó.
Ara ja només toca a esperar a finals d'abril que ens posin el repte de d'aquest mes.

1 comentari: