Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


divendres, 18 de maig del 2018

CAPSES DECORADES

Hola de nou, mare meva un mes quasi sense publicar res..... No es que tingui moltes coses però alguna cosa he anat fent.
El treball que us ensenyo son unes capses que vam decorar per celebrar una trobada que fem les noies que havíem fet el mateix curs a L'escola de Camós.
les vam (la Paquita i Jo),decorar posant-hi relleu a la tapa.

Es tracta de enganxar trossets de mocador de paper o paper de cuina amb cola a la tapa. ho hem de fer de manera que no ens quedi llis, perquè li donaraà relleu.
Un cop esta ben sec, ho pintem amb pintures acríliques i ho decorem al gust. La decoració es igual per totes; només canvia el color.
Els hi van encantar i la trobada va ser genial !!!!

3 comentaris: