Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


dimecres, 23 de maig del 2018

LAYOUT GERARD I GEMMA

Un altre de les fotografies que vaig trobar fent endreça. També en vaig fer un layout. M'agrada fer layout, ja que et permet decorar les fotos amb molt de volum, ja que en un àlbum es impossible de fer-ho. 
 Vaig agafar un paper de scrap d'un color molt claret i amb tintes DISTRESS , aigua i DISTRESS PAINT , vaig fer el fons.
Diversos elements sobreposat adornen la foto. També hi vaig posar perletes enganxades en els diferents element. 
 Amb un stencil i pasta Nubbo hi vaig fer unes fulles amb relleu. També uns cosits a tot el voltant i una papallona amb un penjoll de diferents boles de colors. Un cop vaig tenir la composició feta vaig esquitxar-ho amb gesso diluit amb aigua.

1 comentari: