Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


diumenge, 6 de maig del 2012

TARJETA D'ANIVERSARI PER EN PERE

Avui es el cumple del meu marit, en Pere, i he de reconèixer que encara no li  habia fet cap tarjeta d'aniversari . L'any passat que ja m'habia ficat en el mon del scrap, el temps s'hem va tirar a sobre i  en fi s'en va quedar sense .........ja ho diuen no que ...............en casa del herrero cuchara de palo .......... En fi ja se que no tinc excusa , així que aquest any vaig dir que no passarie, però el temps s'hem va tirar a sobre igualment.
Així que ahir a la tarda vaig dir-me que n'habia de fer una si o si .....encara que això suposes retrasar o desprogamar-me la meva feina culinaria ............. com ja molts sabeu que hi soc molt aficionada
 -------------------------------------------
Hoy es el cumple de mi marido, Pere i he de reconocer que aun no le habia hecho ninguna tarjeta d'aniversario. El año pasado, que ya andaba metida en esto del scrap, el tiempo se me hecho encima i e quedo sin tarjeta .......... ya lo dice el refran .....................en casa del herrero cuchara de palo...... En fin ya se que no tengo excusa, asi que este año me dije que no pasaria, pero el tiempo volvio a hecharseme encima igualmente. 
Asi que ayer por la tarde me dije que tenia que hacer la tarjeta si o si............ aunque que me suponiese retrasar o despogramar mi trabajo culinario ..................que como ya sabeis soy muy aficionada. 

Despres de una parell d'hores llargues de feina, va sortir aquesta tarjeta, que la veritat va soritr força bé . A la part de devant uns papers d'una col.lecció de Tim Holtz que per noi son ideals, i com adornament el seu nom, uns nùmeros adhesius i un segells de per molts anys sobre cartulina beig.
---------------------------------
Después de una par de horitas largas de trabajo salió esta tarjeta, que la verdad sea dicha salia bastante presentable. En la parte delantera unos papeles de una colección de Tin HOltz, que para chico son ideales, como adorno el nombre i la edad i un sello de PER MOLTS ANYS, sobre cartulina beig

Una vegada tenim la tarjeta oberta, vaig fer-hi quatre butxaques amb un tag amb les fotos dels meus fills i de la meva jove i la meva, per poder-hi posar les nostres felicitacions.
------------------------------------------------
Una vez abierta la tarjeta, hice quatro bolsillos con un tag en cada uno, que llevan las fotos de mis hijos, mi nuera i por supuesto la mia, donde cada uno hemos puesto nuestra felicitación. 
A la part del darrera vaig forrar la cartolina amb el mateix paper de la part de devant i simplement una franja amb un segell. 
-------------------------------------
En la parte de atras forre la cartulina con el mismo papel de la parte delantera i le puse simplemente una franja con un sello.  
----------------------------------
M'he quedat gratament sorpresa de lo molt que li ha agradat i la veritat es que no m'hauria perdonat mai no haber-li fet cap tarjeta, encara que aixó m'hagi suposat estar-me a la cuina ahir fins a les 12 de la nit i aquest matí llevar-me a les 8 de mati per poder fer tot el que tenia pensat, ......... sobretot quant a mig mati, amb una excusa que no he entés massa, ha sortit de casa i ha tornat amb aquest preciós ram. M'ha fet una il.lusió molt gran, sobretot si tenim en compte que el meu marit no es gens detallista.
-----------------------------------------
Me he quedado gratamente sorpresa de lo mucho que le ha gustado i la verdad es que no me habria perdonado nunca no haberle hecho una tarjeta, aunque esto haya supuesto tener que estarme en la cocina ayer hasta las 12 de la noche y esta mañana levantarme a las ocho para poder hacer todo lo que tenia pensado.............. sobretodo si a media mañana , con una excusa que no entendi demasiado sale de casa y regresa con este precioso ramo de flores.  Me ha hecho una ilusión tremenda, sobretodo si tenemos encuenta que mi marido no es nada detallista.
 

11 comentaris:

  1. t'ha quedat molt i molt be . Saps que ara que ho dius , el mes passat va ser el sant i el cumpleanys del meu home i no me'n vaig enrecordar de fer-li cap tarjeta , quin desastre

    roser

    ResponElimina
  2. Quima.... la tarjeta te a quedado Genial..! vaya idea mas buena que le has hecho, al poner las fotos .. super original..
    Supongo que le habra gustado un monton.. los has "bordado" mi querida amiga..!
    ya le mande mis Felicitaciones pero las repito aca otra vez...! Felicidades para Pedro..!!!!!
    y tambien lo del ramo que esta presioso..! espero que lo hayas pasado bien ..!
    un abrazo enorme...!

    ResponElimina
  3. Pues creo que te devolvió el bonito detalle de la tarjeta con ese ramo de flores tan primaveral!
    Muy chula la tarjeta, te ha quedado muy masculina, y además me parece todo un acierto que hayas incluído los tags ;D
    Bss

    ResponElimina
  4. Moltes felicitats a tots dos, es veu que amb la tarjeta li has tocat la fibra sensible... Espero que haguis passat un molt bon dia! Petons

    ResponElimina
  5. Qué bonita!!!!!!
    Me gusta mucho.
    Besitos y feliz semana.

    ResponElimina
  6. Jope Quima ....como no te iba a llevar un ramo si en la tarjeta le reflejaste lo que mas quiere en este mundo ,,,le tocaste la fibra y ademas tengo que decirte que tuviste una idea genial ,,,seguro que mas de una te lo copiamos ,,je,ej,ej,ej, besicos ...

    ResponElimina
  7. Huy tengo que decir una cosa en su favor .........el ramo me lo regalo sin que supiera ni hubiera visto la tarjeta, porque se la dimos a la hora de los postres con los regalos .

    ResponElimina
  8. Enhorabona Quima!! Molt bonica i entranyable!!! De segur que li va encantar!! Aquests regals son dels que no tenen preu......per molt que els busqués a les botigues no els trobaría!!! Felicitats al Pere!!

    ResponElimina
  9. Molt bonica, i el detall dels tags amb les fotos és preciós. Felicitats a tots dos.

    ResponElimina
  10. Monisima la tarjeta , felicitats !!!!!

    Petons , Anna

    ResponElimina