Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


dimecres, 15 de novembre del 2017

ALBUM GERARD 1ER ANY DE VIDA

Ja fa un temps que us vaig comentar que estava reestructurant els àlbums vells de fotos que tenia. Vaig molt més  poc a poc del que voldria, però en vaig fent algun. Miro de fer àlbums no gaire grans i que siguin fàcils de guardar i mirar, per això he decidit que els faré anys a anys o bé diversos anys si hi ha poques fotos.
 Aquest correspon al primer any del meu fill gran i com que ja el tenia començat he respectat el format i les pàgines que tenia fetes. Les tapes les he fet amb cartró kraf i les pàgines interiors son pàgines  d'un àlbum que ja tenia. 
 He destacat els aconteixaments més importans i les demés pàgines hi he posat les fotos i una decoració ben simple, per així no s'allargui massa la seva confecció i que tampoc no ocupi massa volum.
 L'ùltima pàgina l'he dedicat al seu primer aniversari.
Un altre dia us ensenyaré el que vaig fer pels dos anys següents fins al naixement de la seva germaneta.

1 comentari: