Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


diumenge, 12 de novembre del 2017

CAPSA DECORADA PER ALBUM

M'encanta fer capses, de fet tots els àlbums que m'encarreguen el hi entrego amb una capsa. Primer perquè així es més fàcil guardar-los i de segon perquè m'agraden molt fer-nen. 

Aquesta la vaig fer per una noia que havia vingut a fer un taller d'un àlbum i no sabia com protegir-lo, i va veura la que jo tenia feta per un de meu i li va semblar molt bona idea .
Vaig utilitzar cartolina negra per fer tota l'estructura i com que li agraden molt els muntatges de flors, vaig escollir un paper de temàtica romàntica i li vaig fer un bouquet de flors uns chipoards i tambe alguns troquels fets amb la big surten timidament de sota les flors.   També hi vaig estampar un segell que es un text escrit que m'encanta. Un tros obert del paper amb un papallona, de la qual hi penja un charm.
He de dir que la meva inspiració va el com moltes vegades el blog CASCARA DE PAPEL, que val la pena visitar-lo per les creacions tant elaborades que fa.

1 comentari: