Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


dimarts, 21 d’agost del 2018

ALBUM FOTOS ENQUADERNACIÓ ESPIGA

Aquest àlbum el vaig fer per el taller de scrap que vaig fer el més d'abril. Es amb enquadernació amb espiga i medeix 15x15. 
Tota l'estructura interior està feta amb cartolina negra. Les tapes i el llom amb cartrò craf i els papers de la col.lecció Blossom de QUIM DIAZ.
Per donar més capacitat al àlbum en algunes pàgines hi he fet diferents desplegables i butxaques. 
Tota la decoració està feta , retallant diferents elements dels mateixos papers. 


La enquadernació amb espina  ens permet posar-hi una quantitat considerable de fotografies; cosa que a vegades amb altres enquadernacions no es possible. 

2 comentaris: