Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


dijous, 9 d’agost del 2018

LAYAUT VACANCES-

L'altre dia la ELENA ROCHE, ens va fer una proposta a EL GRUPO DE ELENA. Era fer un layout seguint unes pautes que ens donava ella. 
Amb que els layouts m'agraden molt, no hem va costar gens apuntar-mi. 
Teniem que partir d'una cartolina blanca i la mida podia ser la que més ens agradés. 

las pautes que ens va donar eren les següents: la base tenia que ser una cartolina blanca, el layout tenia que ser sobre una fotografia del que feia el layout i a partir d'aquí tant mides com decoraciò lliures. 
Jo vaig agafar un paper de aquarel.la de 370 grs. i la mida es més gran que un din A4
Primer hi vaig donar una capa ben fina de gesso. Ho vaig pintar amb Pintura amb spray de CARROTCAKE color Hapy Blue dil.luida amb aigua. 
Un cop seca la pintura , hi vaig passar amb les mans  una capa fina i irregular de pearl gel de CARROTCAKE. A la part de dalt hi vaig estampar un segell d'un text amb tinta DISTRESS, ja que no volia que es marqués molt. 
A l 'altre extrem amb un stencil i pasta de textura dorada, li vaig donar relleu. 
la fotografia està posada sobre paper craf. i enganxada amb espumes 3d perquè tingui volum. Les flors son de diverses marques. 
 el chippoard de VACANCES igual que el que simula una tela de galliner, són comprats en alguna fira. Adornos metàl.lics, perles, brillantes, aI demès completen la decoració. Amb la mateixa pintura del fons; però sense diluir , vaig esquitxar  unes gotes per la pàgina. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada