Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


dijous, 16 d’agost del 2018

ALBUM RECORDS

Seguint un tutorial del SCRAPARATE DE ALAGAINA, vaig fer aquest àlbum de fotos. Les fotos són del any 1985. Evidentment he hagut d'adaptar el àlbum a les fotos i això m'ha limitat bastant, però al final el resultat ha estat bo. 
 Te un format el forma de capsa i a mesura que vas obrin van sorgint diferents desplegables i butxaues on poder guardar les fotografies. 
 L'estructura està feta amb cartolina negra i vaig aprofitar uns papers que tenia de 15 x 15, ja que les mesures del àlbum son 15 x 15. 
 Vaig optar per una decoració força minimalista, ja que l'esctructura no permet gaire volum. 


1 comentari: